20070110

Δε μου πάει ο χειμώνας



Ε,ναι λοιπόν. Δε μου πάει ο χειμώνας, είμαι καλοκαιρινός τύπος. Το μόνο καλό που εχει ο χειμώνας είναι ότι δε μπορείς να φοράς τα ίδια ρούχα με το καλοκαίρι και πηγαίνεις για ψώνια. Τα πράγματα είναι ακόμη πιο περίεργα αν ο χειμώνας αυτός ειναι transitional. Να περιμενεις να τελειώσει και να μην τελειώνει! Focus. Νομίζω οτι μου φταίει το The Fountain. Έπρεπε να περιμένω να φτιάξει ο καιρός για να το δω. Σήμερα όλα μου πηγαίνουν ανάποδα (θυμήστε μου να μην ξαναπιστέψω σε αστρολογικές προβλέψεις). Είχα διόρθωση για τη διπλωματική μου με τον mr. Stylidis και ξύπνησα άρρωστη, φορ στάρτερς. Καλοκαίρι και πάλι καλοκαίρι, κι ας έχει μύγες.
Τελικά γράφω κείμενα στα posts μου μόνο όταν θέλω να γκινιάξω. Υπό κανονικές συνθήκες εμπνέομαι μόνο φωτογραφίες.
Στην pic εγώ με άθλιο μαλλί, αλλά με καλοκαιρινη αμφίεση. Which reminds me το αριτεκτονοανεκδοτάκι που λέει: Πώς κρύβει ένας αρχιτέκτονας τα λάθη του? Φυτεύει έναν κισσό.

2 Comments:

At Thursday, January 11, 2007 , Blogger marl(t) said...

καλέ τον Danny;

 
At Thursday, January 11, 2007 , Blogger Serotonin said...

kale nai! lol

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home